Simply Sign
Simply Sign -
innowacyjne rozwiazanie
na miare współczesnych
potrzeb

SimplySign to kwalifikowany podpis elektroniczny i pionierskie rozwiązanie zintegrowane z systemami obiegu dokumentów i transakcji na całym świecie. Oprogramowanie pozwala na korzystanie z e-podpisu przy pomocy aplikacji zainstalowanej w smartfonie, tablecie lub na komputerze. W praktyce użytkownik nie potrzebuje czytnika i karty kryptograficznej do złożenia podpisu. Jest to niezwykle wygodna, bezpieczna i szybka forma zatwierdzania dokumentów.
Oprogramowanie SimplySign stosowane jest na różnych platformach np. Windows, macOS, Android, Apple iOS, możliwa jest integracja za pomocą API.


-
Mobilność
- SimplySign pozwala na podpisywanie dokumentów w każdym czasie
- Simply Sign umożliwia zatwierdzanie transakcji bez względu na miejsce
- w odróżnieniu od fizycznego certyfikatu kwalifikowanego SimplySign można zainstalować na każdym urządzeniu mobilnym
- wykorzystaj smartfon, tablet, laptop lub komputer stacjonarny do składania podpisu elektronicznego
- SimplySign masz zawsze przy sobie, a elektronicznie podpisywane dokumenty zyskują integralność, unikalność i moc prawną.
-
Bezpieczeństwo
- zgodnie Kodeksem Cywilnym kwalifikowany podpis elektroniczny jest równoważny z własnoręcznym złożeniem podpisu
- w odróżnieniu od ePUAP, Simply Sign ma moc prawną i dowodową
- SimplySign jest podwójnie zabezpieczony telefonem i PIN-em
- za bezpieczne korzystanie z Simply Sign odpowiada Powszechne Centrum Certyfikacji „CERTUM”. Certyfikat jest zdeponowany w chmurze CERTUM
- niemożliwe jest zgubienie lub fizyczne zniszczenie SimplySing. W przypadku uszkodzenia urządzenia mobilnego, przepinasz SimplySign kontaktując się z infolinią CERTUM
- sesja SimplySign podłączonego do urządzenia mobilnego trwa max 30 min lub do wylogowania. To dodatkowe zabezpieczenie korzystania z e-podpisu.
-
Oszczędność czasu
- Simply Sign umożliwia składanie podpisu w czasie dużo krótszym niż za pomocą ePUAP
- SimplySign pozwala na podpisanie dokumentu lub wielu dokumentów w jednym czasie i na kilku urządzeniach
- złożenie podpisu za pomocą SimplySign polega jedynie na wpisaniu numeru PIN
- korzystanie z kwalifikowanego podpisu elektronicznego skraca procedury urzędowe
- kwalifikowany podpis elektroniczny możesz pozyskać w 30 minut.
-
Wygoda
- SimplySign można nabyć zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio, a zakup objęty jest wsparciem technicznym wykwalifikowanych specjalistów
- SimplySign działa na wielu platformach (Windows, macOS, Android OS, Ios )
- korzystając z SimplySign nie potrzebujesz karty i czytnika w odróżnieniu od fizycznego podpisu kwalifikowanego
- SimplySign w oprogramowaniu Adobe jest automatycznie rozpoznawany na całym świecie
- dzięki Simply Sign w tym samym czasie podpiszesz dużą liczbę plików PDF na kilku urządzeniach
- pozyskanie SimplySign nie wymaga wychodzenia z domu, a cała procedura jest niezwykle krótka i prosta
-
Ważne!
Pozyskanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego wymaga spełnienia kilku warunków. Powinieneś posiadać:
- polskie kont bankowe, którego jesteś głównym właścicielem
- dostęp do Internetu i komunikatora Cisco Webex, MS Teams, MS Skype/Skype for Business
- adres e-mail, na który otrzymasz dostęp do niezbędnych formularzy, a także potwierdzenie dokonania płatności za usługę.
- urządzenie z kamerą internetową, które posłuży do przeprowadzenia konsultacji i weryfikacji tożsamości on-line.
- numer telefonu powiązany z urządzeniem mobilnym np. smartfon/tablet, na który otrzymasz link aktywacyjny konieczny do uruchomienia weryfikacji.

1.Otwórz dokument na urządzeniu mobilnym

2.Podpisz cyfrowo dokument

3.Dokument
podpisany
-
Podpisywanie umów i ofert handlowych
SimplySign możesz złożyć na:
- umowie o pracę (na okres próbny, na zastępstwo itd.)
- umowie zlecenia, o dzieło
- umowie spółki cywilnej
- umowie kupna/sprzedaży rzeczy ruchomych lub najmu
- umowie inwestycyjnej i na roboty budowlane
- umowie ubezpieczenia majątkowego lub osobowego
- umowie o zachowaniu poufności,
- umowie o przeniesienie praw własności intelektualnej,
- umowie leasingu i innych
i wielu innych …
-
Podpisywanie dokumentów firmowych
Simply Sign umożliwia podpisanie:
- uchwał i regulaminów pracy
- zakresu obowiązków
- sprawozdań finansowych
- Jednolitego Pliku Kontrolnego,
- deklaracji podatkowych lub ZUS
- faktur elektronicznych
- protokołów zdawczo-odbiorczych
- listów intencyjnych i referencyjnych
- dokumentów pracowniczych
i wielu innych …
-
Podpisywanie dokumentów przetargowych i związanych z aukcjami elektronicznymi
SimplySign wykorzystasz do podpisania:
- oferty przetargowej
- wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- niezbędnych oświadczeń
- kosztorysu
- informacji o zmianach w opłatach
- upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
i wielu innych …
-
Podpisywanie dokumentów medycznych
Simply Sign podpiszesz:
- upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
- e-zwolnienia
- dokumentację zbiorową i indywidualną
i wielu innych …
-
Podpisywanie dokumentów urzędowych
Simply Sign umożliwia podpisanie:
- wniosków i podań do urzędów administracji publicznej
- deklaracji i oświadczeń
i wielu innych
-
Podmioty operujące dokumentami elektronicznymi
- Urzędy administracji rządowej i jednostki im podległe np. Urząd Miasta, Urząd Skarbowy lub Urząd Celno-Skarbowy
- ZUS i KRUS
- Sądy oraz Krajowy Rejestr Sądowy i Krajowy Rejestr Karny
- Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
- Generalny Inspektor Informacji Finansowej
- Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
- Polskie Sieci Energetyczne
- placówki służby zdrowia
- ośrodki szkolenia zawodowego lub zakłady karne
i wiele innych.
SimplySign wykorzystasz w ramach elektronicznych platform tj.: Płatnik, e-Deklaracje, ZUS PUE, JPK, e-KRS, e-zdrowie, e-zwolnienia, CEIDG, ePUAP, JEDZ, Emp@tia, e-KRK, ePEFRON2, UDO, SIR i inne.
-
Krok 1
Dokonanie zakupu wybranego pakietu SimplySign
Zakup pakietu SimplySign umożliwia otrzymanie elektronicznego podpisu w 30 minut! Oferujemy trzy pakiety do wyboru: Silver, Gold lub Platinum. Pakiety zróżnicowane są co do okresu - e-podpis dostępny jest w opcji na 1, 2 lub 3 lata oraz zakresu świadczonej usługi. Pakiet Silver i Gold, za dodatkową opłatą w wysokości 259 zł, obejmują pełną obsługę wdrożeniową.
Zakup pakietu wymaga dokonania płatności przelewem natychmiastowym lub standardowym (jeśli dokonasz przelewu natychmiastowego, Konsultant skontaktuje się z Tobą w tym samym dniu). Po zrealizowaniu przelewu na Twój adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie otrzymania płatności.
-
Krok 2
Weryfikacja Twojej tożsamości i przeprowadzenie procedury pozyskiwania e-podpisu
Z chwilą zaksięgowania środków, Konsultant skontaktuje się z Tobą, aby rozpocząć procedurę pozyskiwania e-podpisu. Podczas pierwszej konsultacji ustalone zostaną zasady i przebieg procedury pozyskiwania podpisu. Konsultant poinformuje o konieczności przygotowania niezbędnych dokumentów i dokonaniu przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 zł do przeprowadzenia identyfikacji tożsamości. Następnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymasz zaproszenie do wypełnienia formularza. W czasie procesu zdalnej weryfikacji Konsultant pozostanie z Tobą w stałym połączeniu audio-wideo.
-
Krok 3
Po przeprowadzeniu procedury otrzymasz certyfikat kwalifikowany w ciągu 30 minut
Cennik

Pakiet Silver
Certyfikat ważny 1 rok
588,00 zł netto
723,24 zł brutto
Cena zawiera:
- Simply Sign 299,00 zł netto
367,77 zł brutto - Wydanie Certyfikatu
w 30 min 289,00 zł netto
355,47 zł brutto - Potwierdzenie tozsamości
- Osobisty opiekun
- Pomoc techniczna
- Rejestracja Certyfikatu
- Szkolenie
- Certyfikat ważny 1 rok

Pakiet Gold
Certyfikat ważny 2 lata
678,00 zł netto
833,94 zł brutto
Cena zawiera:
- Simply Sign 389,00 zł netto
478,47 zł brutto - Wydanie Certyfikatu
w 30 min 289,00 zł netto
355,47 zł brutto - Potwierdzenie tozsamości
- Osobisty opiekun
- Pomoc techniczna
- Rejestracja Certyfikatu
- Szkolenie
- Certyfikat ważny 2 lata
W tym wariancie oszczedzasz
209,00 zł netto
257,07 zł brutto

Pakiet Platinium
Certyfikat ważny 3 lata
768,00 zł netto
944,64 zł brutto
Cena zawiera:
- Simply Sign 479,00 zł netto
589,17 zł brutto - Wydanie Certyfikatu
w 30 min 289,00 zł netto
355,47 zł brutto - Potwierdzenie tozsamości
- Osobisty opiekun
- Pomoc techniczna
- Rejestracja Certyfikatu
- Szkolenie
- Certyfikat ważny 3 lata
W tym wariancie oszczedzasz
418,00 zł netto
514,14 zł brutto
- Pierwszy w Polsce mobilny Podpis Elektroniczny z certyfikatem Kwalifikowanym w 30 minut
- Integracja z systemem Adobe .Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych np.: (program Płatnik, e-Deklaracje)
- Możliwość integracji z Simply Sign za pomocą API
- Silne uwierzytelnienie klienta
- Kompatybilny z klasycznym e-podpisem

FAQ
-
1. Podpis SimplySign a klasyczny podpis elektroniczny. Gdzie tkwi różnica?
Zastosowanie klasycznego e-podpisu wymaga od użytkownika posiadania czytnika podłączanego do komputera. Posługiwanie się tym podpisem związane jest także z koniecznością przechowywania go w bezpiecznym urządzeniu, w formie karty kryptograficznej lub tokenu, które zabezpieczają i uniemożliwiają wyeksportowanie podpisu na zewnątrz.
Natomiast e-podpis SimplySign nie wymaga posiadania czytnika i pozwala na podpisywanie dokumentów bezpośrednio z użyciem telefonu lub innego mobilnego urządzenia. A bezpieczeństwo składanego podpisu zapewnia dwuskładnikowy indywidualny kod OTP oraz PIN.
-
2. Czy podpis odręczny jest ważniejszy niż SimplySign?
W praktyce, podobnie jak w przypadku podpisu odręcznego, e-podpis jest jednakowo ważny i uznawany przez podmioty oraz instytucje operujące dokumentami elektronicznymi.
-
3. Co oznacza podpis kwalifikowany (bezpieczny) i czym różni się od podpisu niekwalifikowanego (zwykły)?
Obydwa rodzaje podpisów umożliwiają podpisywanie dokumentów w formie elektronicznej jednakże w przypadku podpisu kwalifikowanego wymagana jest osobista weryfikacja tożsamości w określonym punkcie potwierdzania tożsamości. Możliwe jest także dostarczenie notarialnego potwierdzenia tożsamości. Przy ubieganiu się o podpis niekwalifikowany weryfikacja dokonywana jest przy użyciu linku weryfikacyjnego lub poprzez przesłanie skanów dokumentów potwierdzających tożsamość.
Konieczne jest, aby podpis kwalifikowany przechowywać na bezpiecznym urządzeniu oraz zabezpieczać PIN-em. Inaczej niż w przypadku podpisu niekwalifikowanego, który nie musi być przechowywany na bezpiecznym urządzeniu i może zostać wyeksportowany w formie cyfrowej.
Podpis kwalifikowany, w odróżnieniu od niekwalifikowanego, jest równoważny z odręcznym podpisem i może być dowodem w sprawie sądowej.
Inaczej niż w przypadku podpisu niekwalifikowanego, podpis kwalifikowany weryfikuje się automatycznie w programach odczytujących dokumenty PDF.
-
4. Dla kogo przeznaczony jest e-podpis?
Z podpisu elektronicznego mogą korzystać zarówno osoby prywatne, jak i podmioty prowadzące działalność gospodarczą.